WJ/Event tickets komt met 3 nieuwe eigenschappen in de maand augustus. In de volgende release zitten:
E-mail beheer vanuit dashboard
Vooral de eerste 2 eigenschappen moeten het gebruik van de tickets een stuk eenvoudiger maken.
event-tickets
Er zullen de nodige automatische bevestigingen gestuurd zijn door het wijzigen van onze adresgegevens bij het SIDN. Als houder van een domeinnaam, wordt hier een notificatie per e-mail voor gestuurd.
Geen SPAM of phishingmail dus, maar puur een administratieve mail.
Hosting
We starten op heel korte termijn (week 22!) met een mogelijkheid om tickets te laten bestellen via je eigen website. Bijvoorbeeld toegangskaartjes voor een museum of rondleiding, waarbij de mogelijkheid bestaat om rekening te houden met de corona-voorschriften.
Er kunnen meerdere type kaarten verkocht, elk met een quota. Maar er is ook een overall quota, zodat nooit het maximaal toegestane aantal gasten wordt overschreven.
Houdt onze kanalen in de gaten voor meer informatie en updates. Alvast wat meer weten? Neem dan contact met ons op.
event-tickets
De komende week worden de laatste servers verhuisd naar de nieuwe clusteromgeving. Dat houdt in dat de servers tussen 0.00 en 03.00 uur 's nachts de servers tijdelijk offline zullen zijn.
Planning:
De offline tijd zal beperkt zijn tot maximaal 1 uur. Daarna zal alles weer snel moeten functioneren. Er hoeven geen wijzigingen aangebracht te worden aan instellingen.
Bij vragen, neem contact op met: info@webjongens.nl of bel naar: 0222 - 315514.
Hosting
De komende weken zullen de servers verplaatst worden naar de nieuwe cluster-omgeving van Texelhosting. Hoewel de resultaten en betrouwbaarheid van ons netwerk flink verhoogd zullen worden met de werking in een cluster, is er in eerste instantie wel een verhuizing noodzakelijk. En die heeft een nadeel, namelijk dat we de servers 1 voor 1 handmatig om moeten zetten. Dat kost tijd, met als gevolg dat er downtime ervaren zal worden.
We zullen dit tot een minimum proberen te beperken. Uiteraard gebeuren de werkzaamheden 's nachts en in het weekend. Desalniettemin zullen klanten rekening moeten houden met een periode tussen 2 en 4 uur dat de website en mail niet zal functioneren. E-mail zal met terugwerkende kracht door de fallback configuratie weer worden afgeleverd zodra de server weer online is.
Door het 's nachts uit te voeren vanaf een uur of 1, hopen we de nadelen zoveel mogelijk in te perken.
In de nacht van 15 op 16 december zullen om 1 uur 's nachts de eerste servers verplaatst worden: web01.texelhosting.nl en web02.texelhosting.nl zullen in deze periode offline zijn en naar verwachting uiterlijk om 5 uur 's ochtends weer up-and-running zijn.Voor vragen, mail naar info@webjongens.nl of bel met: 0222 - 315514.
Hosting
Wanneer WEBJONGENS persoonsgegevens verwerkt namens jou als Opdrachtgever, dan is het noodzakelijk om met ons een Verwerkersovereenkomst af te sluiten.
Je vindt meer informatie op deze pagina.
In het Online Klantenpaneel en via onderstaande link is deze overeenkomst te downloaden voor alle klanten. Vul de gegevens in en stuur de .pdf ondertekend terug naar carst@webjongens.nl
webjongens